بی خیال هر چه خیال

هر کس از این دنیا چیزی برداشت...من از این دنیا دست برداشتم...

بی خیال هر چه خیال

هر کس از این دنیا چیزی برداشت...من از این دنیا دست برداشتم...

من برگشتم

یوهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو 

 

من آدم بشو نیستم،میدونم که همه رو اوسکول کردم ، هی در اینجا رو تخته می کنم و دوباره میخ کش می زنم باز می کنم! ولی باور کنید این بار قصد برگشت نداشتم تا اینکه امروز از روی بی کاری گفتم یه سر به وبلاگ بیچارم بزنم ببینم چه خبره!؟ که یکدفعه ... 

 

نوشته ای رو خوندم که از خوشحالی برق از دو چشمونم پروند دست بلاگ اسکای درد نکنه ، بلأخره درج رمز برای یادداشت رو اضافه کرد !! بنده خدا منتظر بودی من از اینجا برم بعد رمز بزاری؟؟ ولی کور خوندی من دوباره اومدم!! 

به هر حال دوستای گلم می تونید با ارسال پیغوم ، رمزو ازم بگیرید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد